Translate

Dienstag, 24. März 2020

Kolači sa mrvicama / Streuselkuchen

Nekada ih je mama pravila za nedelju ili neke druge prilike. Pre neki dan sam našla recept u njenoj svesci i odmah sam ga napravila. Moja porodica je bila oduševljena rezultatom. Ovaj jednostavan kolač, koji se lako i brzo može napraviti ima fantastičan ukus.
Na slici se dobro vidi da sam mrvice posula sa mešavinom mlevenog oraha i šećera, pošto mi je ostalo malo oraha.

Sastav:
Testo:
  • 40 dkg brašna
  • 10 dkg šećera
  • 3 žumanca
  • 14 dkg maslaca
  • 3 kašike kisele pavlake
  • 1 kesica vanilin šećera
  • limunova kora
  • 1 prašak za pecivo
Fil:
  • 3 belanca
  • 9 kašika šećera
  • 10 dkg mlevenog oraha
  • 3 kašike domaćeg pekmeza od kajsije
Priprema:
1. Za testo umutimo maslac i šećer, dodamo žumanca i još jednom penasto umutimo. Dodamo ostale sastojke i umesimo. Testo podelimo na dva dela, jedan deo oklagijom razvučemo i stavimo u (otprilike 20x30 cm) tepsiju obloženu papirom. Drugu polovinu ostavimo na hladnom mestu, lakše se može rendati.
2. Za fil ulupamo belanca i šećer u čvrstu penu. Umešamo pekmez i orahe i sa ovom smesom premažemo testo u tepsiji. Uzmemo drugi deo testa i izrendamo preko fila (rendica za jabuke).
Kolač pečemo u unapred zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 30 minuta.
Kada se malo ohladio isečemo i pre služenja pospemo sa prah šećerom.
Napomena:
Pošto volimo domaći pekmez od kajsije, ja sam prvo stavila pekmez preko testa, zatim preko pekmeza fil. I na kraju naravno izrendana druga polovina testa.
                                                                        Prijatno!

   
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen