Translate

Samstag, 4. Februar 2017

Romantični kolačići za dan zaljubljenih

 
Crkveni praznik 14. februar, dan svetog Valentina se slavi kao praznik ljubavi i dan zaljubljenih u mnogim državama. Ja sam mišljenja da ljubav treba slaviti svaki dan, ali da bi bio veliki propust ovaj dan provesti bez voljene osobe, bez zagrljaja i razmene malih, romantičnih poklona. Zato budimo kreativni - provedimo dan zajedno sa voljenima i pokažimo koliko su nam bitne, nekada je samo toliko dovoljno, da bismo se lepše osećali.
Dan ljubavi neka bude svaki dan u godini! A za Dan Ljubavi ili Dan Zaljubljenih budimo romantični, poklonimo voljenoj osobi ružu ili čokoladu, možda napravimo doručak ili romantične kolačiće kao ovi na slikama.
Za ove kolače nam je potreban kalup od silikona u obliku srcadi, a sve ostalo možete sami da kreirate po želji. Ovaj put sam testo napravila kao za cupcakes ili muffins, ali može se uzeti i druge vrste kolača, ili čak puding.
Sastav za 15 komada:
  • 80 g butera
  • 3 jaja
  • 200 g brašna
  • 140 ml mleka
  • 2 vanilin šećera
  • 150 g šećera
  • 1 kafena kašika praška za pecivo
Priprema:

1. jaja sa šećerom i vanilin šećerom penasto umutimo i dodamo komadiće butera. Mikserom mutimo dok se buter sasvim ne istopi.
2. Smesi naizmenično dodajemo malo brašna, malo mleka, prašak za pecivo i mešamo da dobijemo homogenu masu.
3. Do pola ili tek malo više od pola napunimo forme sa masom i stavimo u unapred zagrejanu rernu. Na 180 stepeni pečemo oko 30-35 minuta.
Ohladjene kolačiće puniti sa filom po želji.
Ja sam napravila fil od krem sira, svežih malina, šećera u prahu i želatina. Fil može biti od pudinga, od čokolade itd. Na kraju sam posula sa šećerom u prahu. 



                                             Prijatno!






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen