Translate

Donnerstag, 10. Mai 2018

Šamrolne (Schaumrollen)


Omiljena poslastica mog detinjstva! Mama je često pravila šamrolne za porodične proslave i ja sam joj sa oduševljenjem pomagala. Fil je pravila od belanaca, a ja sam sa nestrpljenjem iščekivala, da li će ostati nešto fila u šerpi da poližem... 
Prisećajući se na lepe uspomene, rešila sam da napravim šamrolne kako je nekada mama pravila. Nemojte misliti da će vam oduzimati puno vremena, sa gotovim lisnatim testom za čas će rolnice biti gotove.
Sastojci:
  • 2 pakovanja svezeg lisnatog testa ( ja sam uzela ne zamrznuto testo, ali može i zamrznuto)
  • 1 žumance za premazivanje
  • šećer u prahu za posipanje
Za šaum:
  • 4 belanaca
  • 230 g šećera
  • 50 g šećera u prahu
  • 80 ml vode
Pripremanje:
1. Lisnato testo isečemo na trake širine 2 cm. Ako koristite smrznuto testo, ostavite da se odmrzne, zatim oklagijom razvucite oko 0,5 cm debljine i isecite trake široke 2 cm. Kalupe namažemo i sa jednom trakom obmotamo kalup preklapajući testo. 
Premažemo ih sa žumancetom i poredjamo u tepsiju obloženu sa papirom za pečenje. Stavimo u unapred zagrejanu rernu na 200 stepeni ( sa ventilatorom na 180 stepeni) i pečemo oko 15 minuta ( u zavisnosti od rerne). Pečene rolne skidamo sa kalupa dok su još vruće/tople. Od ove kolicine dobila sam 18 komada.
2. Šećer skuvamo sa vodom u gušći sirup (2-3 minuta). Umutimo belanca sa šećerom u prahu, zatim polako sipamo vruć sirup u šaum, dok ga sve vreme mutimo. Najbolje ako je sirup u šerpici sa dužom drškom. Kada smo potrošili sav sirup, dalje mutimo dok šaum postane gust i sjajan. 
3. Još mlaki šaum stavimo u špric i filujemo hladne rolnice. Na kraju pospemo ih sa šećerom u prahu.
                                                               Prijatno!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen