Translate

Montag, 13. Dezember 2021

Linzer keksići / Linzer Augen

 

Jednostavno ne smeju nedostajati sa božićnog tanjira ovi ukusni sitni kolačići. Verovatno mnogima je poznat ovaj recept iz Austrije, ja ću ga ipak objaviti. Veoma se lako priprema, mogu vam i deca pomoći, pa će biti još veća radost i doživljaj. Moja mama je redovno pravila ove keksiće za Božić, za Uskrs i za druge slave. Ja sam joj uvek pomagala, vadila krugove sa modlicom, redjala sam ih u tepsiju i posle sam ih punila pekmezom. Mama me je podržavala u svemu, valjda otuda potiče moja ljubav prema pravljenju kolača i torti. Meni su moji sinovi pomagali u pravljenju kolača, a sada moji unuci mi pomažu. Evo recepta.

Sastojci:

  • 350 g brašna
  • 200 g maslaca
  • 100 g šećera u prahu
  • 2 žumanca
  • prstohvat soli
  • džem od ribizle, maline ili jagode
  • šećer u prahu za posipanje
Priprema:

Sve sastojke sjediniti i umesiti glatko testo. Umotamo ga u providnu foliju i ostavimo na hladnom mestu 30 minuta.

Testo na radnoj površini posutoj brašnom razvijemo otprilike na 3mm. Okruglim kalupom vadimo krugove, jednaki broj za podlogu i za gornji deo sa rupicama. 

Poredjamo ih u tepsiju obloženu papirom za pečenje i stavimo u zagrejanu rernu na 190 stepeni oko 9-10 minuta (zavisi od rerne). Moramo paziti da ne izgore.

Ohladjene kolačiće napunimo. Donji deo premazati džemom, gornje delove posuti prah šećerom i nakon toga ih spojiti. 

Keksiće možete slagati u kutiju sa poklopcem. 2-3 nedelje ostju sveži.                                                       

                                                      Prijatno!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen