Translate

Donnerstag, 26. Mai 2016

Muffins od krompira i spanaća


Prošle nedelje sam srela moju bivšu koleginicu, koju nisam videla otkako je promenula radno mesto. Ne moram ni da vam kažem koliko smo se obradovale jedna drugoj! Seli smo samo da popijemo zajedno kafu i da se malo ispričamo. Međutim reč po reč, došlo vreme i ručku. Pošto smo obe imale slobodan dan, rešile smo da zajedno ručamo. I tada, tamo u restoranu kad sam zagrizla u muffin od krompira i spanaća, hmmm...nemogu vam opisati taj božanstveni ukus. Odmah sam pomislila, od ovoga moram još jesti. Ursula se samo smeškala i rekla mi da i ona je odnedavno čula za ovu vrstu muffin-a i da ima čak i recept! Juče sam napravila i porodica je imala čast da reprezentujem slane muffine od krompira i spanaća prvi put. Ostalo je par komada i danas ujutru smo ih pojeli sa jogurtom. I onako hladne, bili su izvrsni. Odličan je za party-menu, može se jesti bez pribora kao Fingerfood.
Evo i recepta za x broj osoba. Ja sam pravila u tepsiji za maffine za 12 komada i potrošila sam oko 40 minuta za pripremanje.
Potrebno za muffin-kalup od 12 kom. :
  •  12 tanko isečene slanine (mesnate slanine)
Potrebno za testo:
  • 500 g krompira
  • 1 supena kašika ulja
  • 1 crni luk
  • 225 g zamrznutag spanaća bez začina
  • 2 jajeta
  • 125 g brašna
  • 1 pakovanje suvog kvasca
  • 1 kafena kašikica šećera
  • 1 čaša kisele pavlake (150 g)
  • 100 g Appenzeller sir
  • soli
  • biber
  • oraščić
Potrebno za krem/umak
  • 1 čaša pavlake za zelenim začinima (125 g)
  • 250 g sitnog sira
  • 2-3 kašike mleka
  • soli
  • grubo samleven šareni biber
  • između prsta šećera   :)
Pripremanje:  
1. Krompir ogulimo, izrendamo na sitno rende i stavimo da se ocedi.
2.Luk očistimo, isečemo na sitne kockice, zagrejemo ulje i stavimo luk. Malo dinstamo i dodamo smrznuti spanać i polako ostavimo na vatri. Povremeno pomešamo i na kraju sa štap -mikserom izradimo. Ostavimo da se ohladi.
3. Dobro iscedimo krompir, stavimo u sud i dodamo jaja. Dobro izmešamo. Brašno pomešamo sa suvim kvascem i pola količine dodamo u smesu od krompira. Pomešamo, dodamo pavlaku i ostatak brašna. Dobro, baš dobro treba izmešati. Pokriti sa krpom i ostaviti na toplom mestu da testo "nadođe".
4. U međuvremenu kalup za muffin, svaki odeljak obložiti sa slaninom. Sir iseći na kockice.
5. U testo dodamo spanać, kockice sira, soli, i ostale začine. Pomešamo i smesu pomoću supene kašike podelimo u svaki odeljak za muffin. Gore poređamo slanine, ako je još ostalo.
6. Stavimo u prethodno zagrejanu rernu, na 160 stepeni ako ima ventilator, a ako nema onda malo jača treba da bude temperatura. Potrebno je oko 40-45 minuta da se ispeku.
7. Sve sastojke za krem/umak pomešamo, začinimo.
Vruće muffin-e poslužimo sa umakom. Veoma je jednostavna i može se jesti i sa prstima, "Fingerfood deluxe". Zbog toga je izvrsno jelo za žurke i za party. 


                                           Prijatno!



 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen