Translate

Sonntag, 17. Juli 2016

Áfonyás-ribizlis pohárkrém legegyszerűbben

Talán ez a legegyszerűbb pohárkrém, amit valaha is készítettem.
500 g krémtúrót ki kell kavarni tetszés szerint porcukorral, citrom lével. Tettem hozzá tejszínhabot éslassan összekevertem. A poharakba tettem egy-egy kanálal ebből az alapkrémből, a többit két részre osztottam.
Az egyik felébe áfonyát tettem, a másikba ribizlit. Botmixerrel kicsit szétnyomkodtam a gyümölcsöt, de hagytam egészben is.
A poharakba tettem először csak az alap citromos krémből egy-egy kanálal, majd az áfonyásból és végül a ribizlis krémet osztottam rá.
Pár szem friss ribizlit és áfonyát félretettem. Ribizli zselét és kevés narancslét/citromlét megmelegítünk, símára kavarjuk és ha kihült a krém tetejére tegyük.


Jó étvágyat!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen